Transporturile de marfa – o ramura sabotata de
propiul guvern. De acolo de unde astepti ajutor ti se injecteaza otrava; mana
pe care o astepti sa fie salvatoare este chiar cea care te impinde in
prapastie.
In doi ani au
fost deja doua lovituri successive : introducerea placutelor
de dimensiuni si mase si cresterea accizei la combustibil, iar acum se
pregateste impozitarea diurnei.
Am inteles, pe
undeva, grija guvernelor german,
francez, belgian si urmeaza Italian de a-si proteja companiile lor de transport
in pofida celor inregistrate in Ro sau alte tari prin introducerea legii
salariului minim MiLog si pentru operatorii internationali, dar guvernul tau sa
te inchida practic, mi-e greu sa inteleg.
Probabil ca
atunci cand cheltui 5 lei ca sa castigi 1 leu o fi vreo satisfactie enorma pe
care inca nu am experimentat-o.
Nu stiu cine este
de vina! SISTEMUL? Sistemul asta e cam peste tot de vina.
Participasem la
un curs de vanzari prezentat de Lorand Soares Szasz un foarte bun coaching
business ( despre care o sa va mai amintesc) in care ne explica un exercitiu
practic pe care va rog sa il faceti ACUM. Nu trisati!
Indreptati mana
dreapta in fata si aratati cu aratatorul catre cineva, catre acel cineva care
ar avea o vina, Observati va rog ca 3 degete de sub aratator sunt indreptate
catre noi insine.
Relevant
exercitiu !
Asadar noi suntem
de vina, noi suntem de vina pentru ca aplecam capul mereu, ingenunchem fara sa
spunem un cuvant si suntem vinovati pentru ca odatat cu terminarea scolii sau a
facultatii a cursului de atestare profesionala de conducator auto si cursul
de manager transport s-a terminat perioada de invatat, de educare.
Total gresit.
Daca vrem sa avansam, sa crestem afacerea trebuie sa ne apucam iar de studiu . Asa
cum o turbina creste puterea unui motor asa si educatia ne impinge catre un
nivel superior. Daca suntem la un nivel x afacerea nu poate
creste mai sus de atat la x+1. Este ceva logic.
Marja de profit in transporturi este din ce in ce mai mica . O punem si pe seama crizei economice dar cati dintre noi ne chinuim sa ne gasim
clienti noi si clienti care platesc? Sau
cati ne chinuim sa ii verificam pe cei cu care lucram?
Pentru asta pe
www.busrsatransport.ro avem sistemul de monitorizare firme RISCO cu care puteti salva sume mari dinnainte de a semna
contractul.
RecuperareaTVA- ului extern este una dintre putinele solutii de completare a veniturilor in mod legal.
Rambursarea TVA se poate face dint toate tarile europene, tari pe care
le tranzitati .
Recuperate
tva ul pentru se poate cere pentru taxele de drum, combustili
alimentat, targuri si
expozitii, achizitionari de camioane sau alte tipuri de autovehicule, service
auto etc ( desigur in baza unor regului stabilite in GHID completare formular
318 ANAF)
Am vrut un articol strict cu tema de TVA in transorturi dar
macinat de gandurile cum cineva de la care astepti un spirjin te indeparteaza (
guvernul ca si motor legislativ) astfel
incat am lasat articolul sa atinga si alte teme de supravieturie economica atat
pentru transportul de marfa rutier cat sip e celelalte cai, sunt convins ca
este greu.
Concluzie: Recuperarea TVA extern este una dintre
solutiile salvatoare .
Cu drag
Petre
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu